CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 5, 2012

ermmm

aku tak paham betul la...aku dah sayang kat dia..tapi dia wat aku camnie...dia mintak putus ngan aku sebab aku tak msj dia bgtau yg aku nak mandi...perlu ke sume bnde aku kne bgtau dia??aku ngan dia takde ape2 ikatan lagi..tapi dia terlalu mengongkong aku...sedangkan aku tak pernah pun kongkong dia..aku percaya kan dia..tapi dia percaya kan aku ke??ntah la...sakit sangat ati nie bler dia wat aku cmnie..aku tak kesah lau dia tak jumpe family aku n aku tak jmpe family dia lagi...mslhnye skang nie aku dah jmpe family dia n dia pun da jmpe family aku...dia ingt aku nak main2 kan dia..lau betul aku nak main2kan aku dah lama putus ngan dia la...dr dulu lagi kot...asyik aku jaga hati dia...tapi hati aku sape yg jaga??ade dia kisah bler dia wat keputusan nie??pernah dia fikirkan perasaan aku??lau betul la dia sayang kan aku dia takkan mintak putus ngan sbb nie n takkan membesar2kan hal yg kecik sampai kitaorg gaduh...hati aku panas sgt sekarang nie...sakit sgt2...

0 comments: